اعتراف « سيا» به شکست هاي امنيتي رژيم صهيونيستي

اين روزنامه لبناني ادامه داد: « مبارزه با شورش» يک مقوله نظامي است که بخش زيادي از اهتمام برنامه ريزان دستگاه نظامي آمريکا را از زمان دو جنگ عليه افغانستان و عراق به خود اختصاص داده و معناي آن چگونگي تثبيت اشغالگري آمريکا در کشورهايي که وارد جنگ مي شود وهمچنين شکست و کاستن از منابع شورش است.

الاخبار خاطرنشان کرد: «عمليات عليه اهداف بزرگ و قيمتي»يک تعبير آکادميک است که منظور آن ترور، ربايش ، تطميع و معامله براي ايجاد رخنه و خلاص شدن از اعضاي جنبش هاي نظامي و مردمي است که عليه اشغالگري هاي آمريکا دست به شورش مي زنند و يا عليه همپيمانان آن انقلاب مي کنند و نمونه هاي آن از ايرلند شمالي تا عراق مشاهده شده است.

ويکيليکس همچنين ترور اعضاي ارشد جنبش مقاومت اسلامي (حماس) و ديگر گروه هاي مقاومت فلسطيني بين سال هاي 2000 تا 2002 ميلادي بدست صيونيست ها را بررسي و اعلام کرده است « تحليلگران سيا اعتراف کرده اند که اين ترورها به حمايت مردمي از مقاومت فلسطين منجر شده است».

ويکيليکس همچنين گزارش هاي سري سيا درباره اقدامات دستگاه هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي بويژه عمليات هاي خارجي آنها را که از حمايت ها و کمک هاي رسانه ها و سياستمداران آمريکايي و حتي هاليوود برخوردار مي باشد، بررسي کرده است.

الاخبار براساس بررسي هاي ويکيليکس تاکيد کرد: بيشتر اقدامات تروريستي رژيم صهيونيستي درهمه مراحل شکست خورده و يا نتايج عکس داشته که به امنيت اين رژيم ضربه زده است.

اين روزنامه لبناني ادامه داد: اقدامات تروريستي رژيم صهيونيستي ازجمله موساد عليه جنبش هاي فلسيطيني در دهه هفتاد قرن گذشته مانند فتح و جبهه خلق و در دهه نود قرن گذشته عليه حماس و همچنين حزب الله لبنان شکست خورده و يا نتيجه عکس داشته است.

الاخبار خاطرنشان کرد: سيا اعتراف کرده است که عمليات تروريستي موساد در دهه هفتاد عليه فتح بيشتر شامل کادرهاي دست پايين که با عمليات هاي نظامي آن هيچگونه ارتباطي نداشته اند، بوده و بيشتر انسان هاي بي گناه و شهروندان عادي کشته شده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سیاسی ، امنیتی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, | 20:3 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.