جاسوس اسراييلي: با من مثل سگ رفتار کردند

جاسوس مشهور رژيم اسرائيل در گفت وگو با روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارنوت به تشريح اوضاع خود پس از سه دهه فعاليت جاسوسي براي اين رژيم پرداخت و گفت که اسراييل چگونه پس از سه دهه استفاده ابزاري، با وي مثل "سگ" رفتار کرده است.

وضعيت کنوني "امين عباس الحاج" که وي را مهم ترين جاسوس صهيونيست ها در خاورميانه لقب داده اند، نمونه اي از سرنوشت کساني است که براي رژيم صهيونيستي سه دهه جاسوسي کرده است؛ اما صهيونيست ها اين لبناني وابسته به يک خانواده ثروتمند را پس از سه دهه به کارگيري به حال خود رها کرد.
الحاج پس از ساليان طولاني رفاه، ثروت و خوشگذراني به عنوان يکي از مهمترين جاسوسان خطرناک و ريسک پذير رژيم صهيونيستي، اکنون دوره افول ستاره خود را در آسمان مزدوري و جاسوسي مي گذراند و تاکنون با 22 زن ازدواج کرده و از آنها هشت فرزند دارد.
برپايه اين گزارش، اين جاسوس کهنه کار صهيونيست ها در دوره رياست جمهوري "کميل شمعون" در لبنان فعاليت داشته و با او کار کرده است. وي پس از آن به عنوان افسر يگان ارتباط لجستيک با حزب کتائب (فالانژها) در لبنان فعاليت کرده و از اين طريق با رژيم صهيونيستي تماس برقرار کرده است. دستگاه اطلاعات نظامي اسراييل (امان) فرصت جذب او براي همکاري تحت نام "کارل هاينتس رومينگه" ستاره تيم بايرن مونيخ آلمان در آن دوره را غنيمت شمرد.
به نوشته روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارنوت، ماموريت اصلي الحاج در آن زمان زير نظر گرفتن تحرکات سازمان آزاديبخش فلسطين در لبنان و جمع آوري بيشترين اطلاعات ممکن درباره آن بويژه در ارتباط با ابوجهاد، ابوالهول، نديم مطرجيه و عوني الحلو بود.
براساس اين گزارش، الحاج اعتراف کرده که اطلاعاتي را درباره "علي حسن سلامه" فرمانده نيروي 17 که مامور محافظت از ياسر عرفات بود، به اسراييل ارايه کرده است. اسراييل سلامه را به طراحي عمليات مونيخ متهم کرد، وي در انفجار خودرويش در سال 1979 ميلادي در بيروت ترور شد.
روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارنوت در باره اين جاسوس اسراييل نوشت: الحاج همچنين مدعي شده که وي "بشير الجميل" را در عرشه يک قايق براي ديدار با "ميناخيم بگين" نخست وزير اسبق اسرائيل (رژيم صهيونيستي) در تفرجگاه نهاريا همراهي کرده است.
وي همچنين در اين مصاحبه به تشکيل يگاني از زنان "بدکاره" و اعزام آنها به مناطقي چون ليماسول (پايتخت قبرس) براي برقراري ارتباط و جمع آوري اطلاعات از افراد مختلف براي سازمان جاسوسي اسرائيل اعتراف کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سیاسی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, | 9:14 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.