آيا مي‌دانيد با کد #*0#* مي‌توانيد چه کارهايي بکنيد؟

بسياري از گزينه‌هايي که در اين ليست هستند، جذاب و کاربردي به حساب نمي‌آيند. براي مثال رنگ‌هاي قرمز، سبز، آبي و مشکي تنها خروجي و سبک رنگي که صفحه نمايش مي‌تواند به نمايش بگذارد را در جلوي چشمان شما ظاهر مي‌کنند که البته براي توجه به سوختگي پيکسل‌ها يا بي‌نظمي رنگ‌ها کاربردي هستند. اما زماني که بر روي Sensor تپ مي‌کنيد، اطلاعاتي خام را از سنسور‌هاي دستگاه در يک محيط ويزه به شما نمايش مي‌دهد. همچنين نموداري وجود دارد که در حال خواندن و دريافت اطلاعات از سنسور‌هاي شتاب سنج، ژيروسکوپ و قطب‌نما است. به شکل عجيبي اگر بر روي Image Test تپ کنيد، عکسي از Chihuahua (يک نوع سگ) نمايش داده مي‌شود.

اگر درباره دقت و حساسيت صفحه نمايش لمسي خود شک و ترديد داريد، آزمايش Touch Test مفيد خواهد بود. مستطيل‌هايي وجود دارند در صفحه که با کشيدن دست بر روي آن‌ها مي‌توانيد ميزان دقت صفحه نمايش لمسي دستگاه خود را ارزيابي کنيد. آزمايش Sub Key براي اطمينان از صحت دکمه‌هاي مختلف دستگاه شما است. Receiver اختلال بلندگو را با يک آهنگ تيز و بلند چک مي‌کند.

آيا شما از اين منو در گوشي‌هاي هوشمند گلکسي سامسونگ اطلاع داشتيد؟ مي‌توانيد از اين آزمايش‌ها در گوشي خود نيز استفاده کنيد البته با ريسکي که بر عهده خودتان است! همچنين خوشحال مي‌شويم اگر کد مخفي ديگري سراغ داريد آن را با ما و ديگر دوستان خود در بخش ديدگاه‌ها در ميان بگذاريد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فناوری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 آبان 1393برچسب:, | 14:53 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.