انگور با خواصي اعجاب انگيز!

خواص انگور:
انگور طبيعتي گرم و تر دارد .
انگور ميوه اي است بهشتي که شامل ويتامين هاي A , B ، C مي باشد هم چنين داراي مقداري منيزيم ، کلسيم ، آهن ، فسفر ، پتاسيم و آلبومين است
هر شخصي بايد در روز انگور ميل کند زيرا ميوه اي ضد عفوني کننده است . امروزه در طب درمان هاي طبيعي ( نتروپت ) ، از رژيم هاي مختلف انگور استفاده مي کنند . هم چنين اين ميوه را براي درمان بيماري هاي يبوست ، عوارض رماتيسم ، کم خوني و حتي پيش گيري از سرطان سودمند مي دانند .
خواص درماني :
۱- آن را بخوريد مقوي است ، قلب را تقويت مي کند ، ادرار آور است ، ترشح کبد را زياد مي کند ، مواد سوداوي و سوخته را دفع مي کند ، اعتدال دهنده اخلاط است ، از مسموميت بدن در مقابل خستگي يا سوء تغذيه جلوگيري مي کند ، براي سينه و ريه مفيد است ، انسداد مجاري طحال ، ورم امعاء ، تبهاي مزمن و سرد ، درد مفاصل و رماتيسم را درمان مي کند ، به مزاج لينت مي دهد ، ايجاد تشنگي مي کند.
۲- مادران باردار هر روز به جاي صبحانه انگور فراوان بخورند شير را زياد و مقوي مي سازد .
۳- چهل روز به جاي صبحانه انگور سبز فراوان بخوريد و تا ظهر هيچ چيز ديگري نخوريد . بدن را لاغر مي کند . اسيد اوريک را کم مي کند و سمومات را بر طرف مي سازد ، خون را صاف و کم خوني را درمان مي کند و فشار خون را پائين مي آورد ، استسقاء و بواسير و تشنجات عصبي و امراض رواني را درمان مي کند ، از خونريزي ريه جلوگيري مي نمايد ، درد معده ، ضعف معده و سوء هاضمه که از اثر پرخوري باشد را بر طرف مي نمايد ، نفخ شکم و يبوست معده را بر طرف مي سازد .
4- تا مي توانيد هر روز از خوردن همه چيز پرهيز کنيد و به جاي خوراک هاي ديگر تا مي توانيد ، انگور زياد يا آب انگور بخوريد . چرک سوزاک را از مجرا خارج مي نمايد و سوزارک را درمان مي کند .
5- کودک را کم کم به خوردن آب انگور عادت دهيد و رژيم انگور را در آنها اجرا کنيد . از راشيتيسم يا نرمي استخوان بچه ها جلوگيري مي نمايد .
6- هر روز دو ليوان بزرگ آب انگور بنوشيد ، يک ليوان بين صبحانه و ناهار ، يک ليوان بين ناهار و شام . ورم و درد شصت پا يا نقرس ، رماتيسم و هموفيلي يا دير بند آمدن خونريزي را درمان مي کند .
7- در حمام خود را بشوييد ، بعد مدتي در وان آب گرم بنشينيد و يعد از بيرون آمدن از وان تفاله انگور را به بدن بماليد و مدتي صبر کنيد بعد آنها را بشوييد . درد کمر تا زانو يا سياتيک يا عرق النساء را درمان مي کند .
8 – آب آن را در دهان قرقره کنيد از خوريزي لثه جلوگيري مي کند .
9-انگور هم لاغر کننده است و هم چاق کننده . بدين گونه که اگر انگور را از صبح تا ظهر ، خالي ميل کنيد لاغر کننده است و اگر آن را همراه با غذا ميل کنيد چاق کننده است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: امنیتی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:, | 8:29 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.