نسل جديد گجت‌هاي پوشيدني؛ گجتي براي پرداخت‌ها و دريافت‌هاي پولي

 

با معرفي محصولات مختلف در حوزه‌ي گجت‌هاي پوشيدني، اين بخش از بازار فناوري نيز در حال اشباع‌شدن است. اما در مورد گجت پوشيدني که سرمايه‌ي شما را مديريت کند چه فکر مي‌کنيد؟ اين دقيقاً همان مسيري است که شرکت Artefact قصد دارد تا نظام دريافت‌ها و پرداخت‌هاي مالي را به سمتش هدايت کند.
محصولات پوشيدني مختلفي براي پايش سلامتي کاربران در بازار وجود دارند و خريداران مي‌توانند با تهيه آنها از ميزان فعاليت‌هاي مرتبط با سلامتي خود اطلاع حاصل نمايند. حال شرکت Artefact دست‌بندي به نام Token را توليد کرده است که با تمام حساب‌هاي بانکي و مالي شما سينک (Sync) مي‌شود. براي دسترسي به اين حساب‌ها، شما نه تنها بايد رمز عبور خود را وارد نماييد، بلکه بايد صفحه‌نمايش اين دست‌بند را به جهت تأييد اثر انگشت خود لمس نماييد. پس از عبور از اين مراحل امنيتي، شما قادر خواهيد بود به حساب‌هاي خود دسترسي داشته باشيد و سرمايه‌ي خود را مديريت کنيد.

شما مي‌توانيد از طريق بلوتوث هزينه‌ي خريدي را که انجام داده‌ايد به فروشنده بپردازيد يا اگر مي‌خواهيد به دوستتان پولي قرض دهيد، ميتوانيد مانند تصوير زير با دوست خود مشت‌هاي خود را به هم بزنيد تا پول به حساب او انتقال يابد.

البته شرکت Artefact به اين زودي قصد عرضه‌ي دست‌بند خود به بازار را ندارد؛ چرا که با يک نگاه واقع‌بينانه هنوز زيرساخت هاي زيادي بايد مهيا شوند تا اين دست‌بندها در زندگي روزانه‌ي مردم نقش پررنگي داشته باشند. اما تا آن زمان، اين شرکت فعاليت‌هاي خود را در زمينه پرداخت از طريق گوشي‌هاي همراه ادامه مي‌دهد.

آيا شما مايليد حساب‌هاي خود را با چنين گجتي مديريت کنيد؟ يا فکر مي‌کنيد اين گجت هنوز راه زيادي دارد تا با اقبال عمومي مواجه گردد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فناوری ، امنیتی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, | 7:15 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.