پاوربانک يا پاور بمب؟

 

سرعت اينترنت موبايل و کاربردهايش روز به روز در حال افزايش است. امروزه در کشورمان ايران نيز اينترنت 3G و سرويس‌هاي پرسرعت اينترنت موبايل، بسيار پرطرفدار هستند. در چنين شرايطي موبايل‌ها توان نگهداري شارژ کافي را ندارند و با WiFi روشن و سرويس داده، شارژ شما به سرعت خالي مي‌شود. در چنين شرايطي فقط پاوربانک‌ها مي‌توانند به داد شما برسند.
پاوربانک‌ها که به نام شارژر همراه يا باطري همراه نيز خوانده مي‌شوند، منبع ذخيره‌ي انرژي زاپاس شما هستند و به زودي تعداد زيادي از آن ها را در دست اطرافيان‌تان خواهيد ديد. اما پاور‌بانک وسيله‌اي شيميايي است و به راحتي مي‌تواند براي شما دردسر‌ساز شود. بسياري از سازندگان نا‌معتبر پاور‌بانک امروزه از باتري‌هاي بازيافتي و ترمينال‌هاي خراب استفاده مي‌کنند. ممکن است اين پاوربانک‌ها ارزان باشند؛ ولي ريسک نشت اسيد باتري و انفجار را به همراه دارند و ممکن است شما به جاي پاور‌بانک، در حال حمل يک بمب ساعتي در کيفتان باشيد!

به همين خاطر پيشنهاد مي‌کنيم پاور‌بانک را فقط از برندهاي معتبر بخريد. اي‌ديتا برند پيشرو در ساخت حافظه و لوازم جانبي موبايل، يکي از اين برندهاي قابل اطمينان است که قصد معرفي دو مورد از پاوربانک‌هايش را داريم.

پاور بانک ADATA PV100 پاور‌بانکي است با ظرفيت 4200 ميلي آمپر که کيفيت بالا را به همراه 6 مدار محافظ ارائه مي‌کند.شارژ بيش از حد، اتصالي، دماي بالا و همه‌ي خطرات احتمالي، به طرز هوشمندانه‌اي رفع شده‌اند. جالب است بدانيد که به دليل توان خروجي 2100 ميلي‌آمپر ساعتي، شارژ اين پاور‌بانک نيز بيش از دوبرابر سرعت شارژ با USB است. مدل ديگر پاور بانک اي‌ديتا با ظرفيت 5000 ميلي آمپر، PC500 نام داشته که به همراه خود يک کيف زيبا نيز دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فناوری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, | 7:12 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.