سازمان جاسوسي سيا به فيس بوک و توييتر پيوست

 

سازمان جاسوسي آمريکا در اقدامي با هدف اعلام «رساندن پيام خود به شکل بهتر و ارتباط مستقيم با توده ها» بطور رسمي به عضويت شبکه هاي اجتماعي فيسبوک و توييتر درآمد.

به گزارش ايرنا، خبرگزاري رويترز روز شنبه در گزارشي نوشت: مدت هاست که دستگاه جاسوسي آمريکا (سيا) از طريق پايگاه هاي اجتماعي، در حال رصد رويکردهاي جهاني و پيگرد سرپيچي کنندگان از قانون است، اما روز جمعه خود بطور رسمي عضو دو پايگاه اجتماعي فيسبوک و توييتر شد.

اين خبرگزاري افزود: سيا اين اقدام را تلاشي براي رساندن بهتر پيام خود و ارتباط مستقيم با توده هاي مردم اعلام کرد اما در اولين پيام روي توييتر که ساعت 18 ديروز جمعه به وقت گرينويچ و ساعت دو به زمان آمريکا منتشر شد، اشاره اي به کشف اطلاعات حساس (ازطريق اين عضويت) نکرد.

در اين پيام آمده است: 'نمي توانيم تاکيد يا نفي کنيم که اين، اولين پيام ما است.'

اما وارد نشدن اطلاعات زياد در صفحه توييتر اين سازمان اطلاعاتي باعث عدم اقبال به آن نشد و در کمتر از 90 دقيقه اول، تعداد پيگيري هاي کاربران در آن به 84 هزار رسيد و اين روند همچنان ادامه دارد.

جان برنان مدير سيا در بيانيه اي اعلام کرد: سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا از طريق اين دو پايگاه (فيسبوک و توييتر) تمايل دارد با توده ها ارتباط مستقيم تري برقرار و اطلاعاتي از ماموريت سازمان، تاريخ آن و ساير تحولات ارائه کند.

در اين صفحات قرار است برخي اسناد موجود در موزه سازمان اطلاعاتي آمريکا که تاکنون در دسترس عموم نبوده است، اطلاعاتي از رهبران جهان، نقشه ها و اطلاعاتي ديگر منتشر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سیاسی ، دفاعی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, | 9:32 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.