گران‌ترين خريد اپل انجام شد


شرکت اپل با پرداخت ۳ ميليارد دلار رسما توانست کمپاني بيتس آوديو را تحت تملک خود قرار دهد و البته گران‌ترين و بزرگ‌ترين خريد خود تا کنون را هم انجام دهد.

به گزارش فارس به نقل از فون‌آرنا تيم کوک مدير عامل اپل تاکيد کرد اپل هيچ گونه تغييري در ساختار بيتس نخواهد داد و حتي مديران پايه گذار بيتس نيز کماکان به فعاليت‌هاي خود ادامه خواهند داد.
وي همچنان گفت که اپل هچ گونه تصميم و برنامه اي براي تغيير نام تجاري بيتس نخواهد داشت و اين نام تجاري در ادامه روند حيات آن باز هم حفظ خواهد گشت. در نگاه اول شايد بتوان گفت که هدف اصلي خريد بيتس توسط اپل، آن هم با اين هزينه بسيار بالا ترکيب فناوري بيتس با محصولات اپلي خواهد بود.

بيتس آديو از سال 2008 که نخستين هدفونش را عرضه کرد به عنوان يک شرکت مستقل فعاليتش را آغاز کرده است. در راس اين شرکت خواننده معروف سبک رپ آمريکايي ها يعني Dr Dre وجود دارد که باعث شده طرفداراني از فوتباليست ها گرفته تا ستاره هاي سينما و موسيقي از مشتري هاي آن شوند. بيتس برند بزرگ و ثروتمندي است، اما با وجود محبوبيت آنچناني، ويژگي تکنولوژيک خلاقانه و خارق العاده‌اي ندارد که اپل عاجزانه به دنبال آن باشد. هدفون‌هاي بيتس از فلز ساخته شده‌اند و اندازه بزرگي دارند و به اعتقاد بسياري بيش از حد گران است.
اگر اپل قصد داشت براي مثال با خريد بيتس کيفيت صداي هدفون‌هاي فعلي‌اش را بهبود بخشد، مي‌توانست با پرداخت مبلغ بسيار کمتر از آنچه براي بيتس متحمل شده، يکي از شرکت هاي صوتي کمتر شناخته شده را به تملک در آورد که از بيتس هم پيشرفته‌تر و برايش سودمندتر باشد.
بيتس بلندگوهاي سيستم صوتي خانگي هم توليد مي کند، شايد اپل قصد دارد از اين قابليت بيتس در ساخت سيستم صوتي جديدي براي آيپدهايش استفاده کند؛ يا شايد اپل فکر توليد يک تلويزيون را در سر مي پروراند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فناوری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, | 9:31 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.