"موساد" در پي جذب جاسوس از طريق فيسبوک


باشگاه خبرنگاران / روزنامه عبري معاريو از تلاش سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي (موساد) براي جذب مزدور از طريق شبکه‌هاي اجتماعي به ويژه فيسبوک پرده برداشت.

به گزارش پايگاه خبري شبکه العالم؛ اين روزنامه عبري نوشت: سرويس اطلاعاتي اسرائيل (موساد) تبليغات گسترده‌اي را از طريق شبکه‌هاي اجتماعي به ويژه فيسبوک براي استخدام مزدور در کشورهاي عربي آغاز کرده است.

روزنامه صهيونيستي معاريو نوشت: حالت بي ثباتي سياسي پس از انقلاب‌هاي عربي، موساد را به سمت گسترش اقداماتش سوق داد و اين دستگاه اطلاعاتي جذب مزدور از طريق شبکه‌هاي اجتماعي را در دستور کار قرار داده است. همچنين اقدامات دستگاه اطلاعاتي اسرائيل از کار محرمانه به سمت کارهاي عمومي تغيير يافته داده شده و برخي از تبليغات موساد در فيسبوک تحت عنوان جستجوي کار مندرج شده است.

اين روزنامه صهيونيستي افزود: گزارش‌هاي رسانه‌ها طي مدت زمان اخير نشان مي‌دهد که عمليات بسياري اخيرا در خاک برخي از کشورهاي عربي انجام شده است.

اين روزنامه ادعا کرد که موساد " متهم " به دست داشتن در ترور دانشمندان هسته‌اي ايران و اقدام عليه نيروگاه‌هاي هسته‌اي اين کشور شده ، درحالي که مدارک و اسناد بسياري درباره دست داشتن مستقيم رژيم اشغالگر قدس در به شهادت رساندن دانشمندان هسته اي ايران وجود دارد و اين تنها يک اتهام نيست.

همچنين اين رژيم در ترور "محمود مبحوح" از شخصيت هاي کليدي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس در دوبي دست داشته است.

علاوه بر اين، موساد با سوء استفاده از توانايي هايش در زمينه نفوذ به صفحات شخصي کاربران فيسبوک، به مشخصات فردي آنها از جمله سن، محل زندگي، شغل و زبان هايي که با آن تکلم مي کنند دست مي يابد.

اين روزنامه خاطرنشان مي کند که موساد اطلاعيه مبهمي را براي جذب جاسوس ها تدوين و منتشر کرده که در آن آمده است: زندگي نتيجه اراده فرد است. آيا در پي تغيير زندگي تان هستيد: آيا مي خواهيد بيشتر کار کنيد؟ براي ارسال رزومه به موساد لينک زير را کليک نماييد.

به نوشته معاريو، در لينک مذکور نيز، موساد فهرست چندين شغل را که نيازمند توانايي هاي بي نظير هستند منتشر کرده است: اگر داراي جرأت، هوش و ابتکار خاصي هستيد مي توانيد تأثيرگذار باشيد و يک وظيفه ملي و شخصي را عملي نماييد. اگر قدرت ريسک کردن، ترغيب و تحريک مردم را داريد، ممکن است جزو کساني باشيد که توانايي هاي ذاتي مورد نياز ما را دارند. در صورتي که همه اين شرايط را داريد، درهاي موساد به روي شما باز است.

اين روزنامه خاطرنشان مي کند: براساس اطلاعيه مذکور، از جمله ويژگي هاي مورد نياز ديگر براي همکاري با موساد، آشنايي و تسلط به زبان هاي عربي و فارسي است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعی ، سیاسی ، دفاعی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, | 9:18 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.