گوگل اعتراف کرد: همه ايميل‌ هاي شما خوانده مي‌ شوند

 

شرکت گوگل شرايط و قوانين مربوط به حفظ حريم خصوصي کاربران خود را به‌روز کرد تا با اين اتفاق اجازه داشته باشيد کمي بيشتر به اطلاعات شخصي شما دسترسي داشته باشد.
به گزارش شماران سيستم، بر خلاف مباحثه‌ها و جدل‌هاي صورت گرفته در اين زمينه، گوگل تاکنون هيچ تغييري در قوانين مربوط به حفظ و نگهداري از اطلاعات شخصي کاربران ايجاد نکرده بود.
اما نگراني به وجود آمده اين است که شرکت گوگل با وضع قوانين جديد هم‌اکنون مي‌تواند پست‌هاي الکترونيکي کاربران را بخواند و آن‌ها را با اهداف مختلف اسکن کند.
اين شرکت اينترنتي در بخش مربوط به توضيح قوانين و مقررات حريم شخصي کاربران اعلام کرد که مشترکان آن موافقند تمام اطلاعات شخصي‌شان که از طريق سرويس‌هاي گوگل دريافت يا به اشتراک گذاشته مي‌شود، در اختيار اين شرکت قرار گيرد.
اين نخستين باري است که از نوامبر گذشته تاکنون بخش ياد شده در شرکت گوگل به‌روز مي‌شود و در آن به طور صريح گفته شده است که اين شرکت بزرگ اينترنتي اجازه دارد ايميل‌هاي کاربران خود را بخواند.
در اين بخش گفته شده است: «زماني که وارد حساب کاربري خود مي‌شويد و از طريق سرويس‌هاي مختلف گوگل محتواي مورد نظر خود را ذخيره، ارسال يا دريافت مي‌کنيد، شما براي گوگل و شرکاي آن يک مجوز جهاني صادر مي‌کنيد تا از اطلاعات شما استفاده کند، آن را ويرايش کند، با آن کارهاي مورد نظر خود را انجام دهد و آن را در سرويس‌هاي خود مورد استفاده قرار دهد.»
در ادامه اين متن آمده است: «ورود شما به حساب کاربري شخصي و استفاده از خدمات گوگل به اين معنا است که اين شرکت مي‌تواند انواع اطلاعات شما از محتواي خصوصي در ارتباطات شخصي گرفته تا اطلاعات عمومي و مربوط به شبکه‌هاي اجتماعي را مورد استفاده قرار دهد. استفاده از اين اطلاعات با اهداف محدود صورت مي‌گيرد و براي ارتقاء خدمات گوگل به کار گرفته مي‌شود.»
البته بايد توجه داشت که اين اتفاق جديدي نيست و اين مجوزها از نوامبر گذشته براي گوگل صادر شد.
اما اين شرکت هم‌اکنون به طور کاملا صريح اعلام کرده است که ايميل‌هاي مشترکان خود را مي‌خواند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعی ، فناوری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:19 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.