رئيس جمهور به هيچ پيامکي جواب نمي دهد/ چرا پوتين موبايل ندارد؟

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبر، ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه، از جمله معدود سياستمداراني است که تلفن همراه ندارد.
وي تنها در سفرها و در صورت لزوم، براي پاسخ گويي به تماس هاي فوري، از تلفن همراه همراهانش استفاده مي کند، اما شخصا چنين وسيله اي ندارد.
اين مسئله تاجايي رسانه اي شد که برخي از رسانه ها به نقل از نزديکان پوتين ادعا کردند او تاکنون پيامک ارسال نکرده و روش اين کار را نيز بلد نيست.
پسکوف، دوست و دستيار پوتين در يک برنامه تلويزيوني در پاسخ به اينکه چرا پوتين تلفن همراه ندارد، گفت: رئيس جمهور مي گويد من اگر تلفن همراه داشتم، مدام زنگ مي خورد و بايد هميشه در حال جواب دادن مي بودم.
با اين حال ، خبرنگاران معتقدند اين بهانه است و او به دليل مسائل امنيتي از تلفن همراه استفاده نمي کند. ماجراي شنود تلفن همراه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و بسياري از مقامات کشورهاي ديگر اين دليل را مستحکم تر کرده است.
رسانه هاي امريکايي ادعا کردند در زمان به اوج رسيدن بحران کريمه، تمام سازمان هاي جاسوسي امريکا و اروپا منتظر صدور دستور پوتين بودند و امکانات زيادي را براي شنود تلفن هاي کرملين و مقامات روسيه، به ويژه پوتين در بکار گرفته بودند، اما هيچ يک از اين سازمان ها کوچکترين اطلاعي به دست نياورد و روسيه با غافلگيري نيروهايش را به کريمه اعزام کرد.
يکي از مهمترين دلايل موفقيت مسکو در پنهان ساختن زمان صدور اين دستور، استفاده نکردن پوتين از موبايل ذکر شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعی ، فناوری ، سیاسی ، دفاعی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:30 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.