نسخه اي از سيستم عامل لينوکس به نام tails که ادوارد اسنودن به وسيله آن خود را از چشم NSA پنهان مي کن

 

 ادوارد اسنودن فقط با استفاده از سهل انگاري امنيتي نبود که توانست از چشم تيزبين nsa پنهان بماند، او براي اينکار از نرم افزارهاي مناسب هم استفاده ميکند. اسنودن بوسيله ي tails با رسانه ها ارتباط برقرار ميکند. tails نسخه ي دستکاري شده ي لينوکس است که استفاده از tor و ساير ابزارهايي که به حفظ اطلاعات کمک مي کنند را آسان ميکند.

اين نرم افزارها از روي حافظه هاي قابل حمل بارگذاري ميشوند و چيزي را روي کامپيوتر ذخيره نميکنند، و به اين طريق اسنودن و رابط هايش ميتوانند بدون اينکه ردي از خود به جاي بگذارند در مورد نشت و رصد اطلاعات صحبت کنند.
فناوري پشت tails کاملا ابداعي نيست و در عين حال کامل هم نيست. از آنجايي که tails کدباز است و برنامه نويسان ناشناس آن را توسعه ميدهند، در نتيجه امکان مقاومت در برابر قرار دادن حفره هاي امنيتي براي استفاده ي جاسوسان بيشتر است، اما با اين حال همچنان احتمال وجود حفره هاي امنيتي در آن وجود دارد. کاربران همچنين بايد به هنگام استفاده از tails حواسشان به اين که اينرنتشان را از کجا ميگيرند هم باشد، چون که انتخاب شرکت "اشتباه" ميتواند کارشان را بي فايده کند. حتي با وجود اين نگرانيها، tails همچنان کمک بزرگي به اسنودن، خبرنگاران و ديگر کساني که ميخواهند مکالماتشان را با کمترين زحمت خصوص نگاه دارند، محسوب ميشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فناوری ، سیاسی ، دفاعی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, | 10:58 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.