اسپيکري که پيش از تصميم شما مي‌داند قصد داريد به چه آهنگي گوش دهيد!

اين شرکت، همکاري‌هاي مشترک بسياري با شرکت‌هايي نظير نوکيا، IDEO، گوگل، اپل و حتي ناسا داشته و حتي موفق شده هواپيماهاي بدون سرنشين با قابليت دريافت فرمان صوتي، طراحي کند. Lamb، مسئول اجرايي اين شرکت، پيش از اين به عنوان طراح محصولات در اسکايپ و نوکيا فعاليت مي‌کرده و هدف از توليد اين محصول را برآورده کردن نيازهاي کاربران به موسيقي مورد علاقه آن‌ها عنوان کرده است.
در اين اسپيکر، با چرخاندن آن به سمت راست مي‌توانيد موسيقي مورد علاقه خود را بشنويد. اگر يک بار ديگر آن‌را بچرخانيد، آهنگ تغيير مي‌کند. اگر دوست داريد آهنگ خاصي را بشنويد، کافي است دکمه وسط اسپيکر را فشار‌دهيد و آن آهنگ را از اسپيکر درخواست کنيد. اين اسپيکر با بدنه مسي و ظاهر آنتيک، از پردازنده يک گيگاهرتزي و باتري ليتيوم يوني که مي‌تواند به مدت ۸ ساعت اسپيکر را روشن نگه دارد بهره مي‌برد و درحال حاضر با سيستم‌عامل‌هاي IOS و OS X سازگاري کامل دارد و به زودي با اندرويد نيز سازگار خواهد شد. صداي خروجي بسيار شفاف، گرم و قيمت تخميني براي آن ۴۰۰ دلار است. اما اين‌ها همه قابليت‌هاي اين اسپيکر نيستند.
coneنرم‌افزار اين اسپيکر همواره به آهنگ‌هاي مورد علاقه شما گوش مي‌دهد. اين نرم‌افزار حتي به تحليل آهنگ‌هايي که شما رد مي‌کنيد مي‌پردازد و پروفايلي را برپايه فعاليت‌هاي شما مي‌سازد.
اين برنامه از اين هم فراتر رفته و با بررسي اينکه در چه مکاني، چه آهنگي را گوش مي‌دهيد، ليستي از آهنگ‌ها را براي شما مي‌سازد. به عنوان مثال اگر صبح‌ها به جاي آهنگ، به اخبار گوش فرامي‌دهيد، اين عمل را به عنوان عادت شما ثبت خواهد کرد. البته شايد برخي کاربران دوست نداشته باشند يک اسپيکر، به ثبت و ضبط عادات و مکان آن‌ها بپردازد، با اين وجود، قعطا اين دستگاه الکترونيکي، طرفداران خاص خود را خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعی ، فناوری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 فروردين 1393برچسب:, | 10:53 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.